قوانین و مقررات

از آنجایی که مشتری مداری در رأس ارزش‌های مجتمع فرهنگی بنفشه قرار دارد، جلب رضایت مشتری اولین و بالاترین اولویت ما می باشد.

در راستای سیاست‌های مشتری محور مجتمع فرهنگی بنفشه و به‌منظور سازگاری با شرایط اقتصادی جامعه، قوانینی برای فروش در سایت وجود دارد که عمل به این قوانین منجر به افزایش رضایت مشتریان، جلب اعتماد آن‌ها و از همه مهم‌تر ساخت و ایجاد تجربه‌ای عالی در خرید می‌شود.

این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا کالای سفارشی شما در اسرع وقت و شرایط مطلوب و با کیفیت مناسب به دستتان برساند. 

شما می‌توانید تا قبل از مرحله‌ی پردازش و بسته بندی از خرید کالای سفارشی خود انصراف دهید.

مسئولیت کلیه مرسوله های پستی پس از تحویل به پست بر عهده اداره محترم پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و پس از ارسال، مجتمع فرهنگی بنفشه کد رهگیری مرسوله پستی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که از طریق نشانی newtracking.post.ir در وب سایت رسمی سایت پست قابل پیگیری می‌باشد.

اطلاعات مشتریان (نشانی، شماره‌های تماس، ایمیل و ...) صرفا جهت ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مشتریان مجتمع فرهنگی بنفشه استفاده می‌شود و به هیچ عنوان استفاده دیگری نخواهد داشت.

پیک موتوری وظیفه ای مبنی بر تحویل مرسوله در درب واحد ندارد و تنها جلوی درب اصلی ساختمان تحویل داده می شود.

ثبت نام در سایت و خرید از سایت به معنی قبول تمام قوانین در سایت می باشد.